Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE

Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE


Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE

Janusz Dąbrowski moim zdaniem dobry lekarz.
Tylko,że trzeba płacić za wizyty 50zł jedna.




Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE
Janusz Dąbrowski to homotoksykolog.


Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE

Kiedyś na naszym forum była podawana homeopatka klasyczna dr Izabela Zaremba - Jankowska ul. Wajdeloty 8 Gdańsk tel. 0-58- 3416263
Polecają ja też dwie moje znajome z innego forum, u jednego dziecka z rodziny znajomej bardzo szybko wyleczyła m.in. anoreksję.
Może jeszcze nasze dziewczyny z Trójmiasta kogoś sprawdzonego namierzyły.


Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE
Dziękuję posprawdzam podane przez was namiary a może faktycznie jeszcze ktoś coś podrzuci w każdym razie jeszcze raz bardzo dziękuję za odzew .


Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE

podobno jakis dobry homeopata jest w gdansku wrzeszczu,Jan Wiktor sie nazywa,ktos cos slyszal o nim?



Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE
Dziewczyny czy mogłybyście napisać cos o tej Zarembie Jankowskiej? Jakie ceny, potencje itd? Bo matki mnie dopytują o nią a ja przeciez nic więcej nie wiem.
A może ktoś był u innego dobrego homeopaty klasycznego w Trójmieście?


Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE

podnosze watek bo moze się coś nowego pojawiło w Trójmieście jeśli chodzi o lekarza homeopatę...........dr Wiktora znam osobiście i byłam parę razy z synem.Jest b.sympatyczny i jak sie wydaje w temacie.Pierwszą wizyte mieliśmy gratis i leki(robi je sam tzn układa skład-wystawia receptury a robia je w Baden )równiez policzone z dużym rabatem.Jednak nie zalecał wycofania leków zaleconych przez neurologa i psychiatre a mnie bardziej na tym zależało więc po kilku m-cach dałam sobie spokój.Ale od ludzi czekających w poczekalni(cała masa)dowiedziałam sie wielu dobrych inf.na temat  skutków leczenia innych chorób które wczesniej nie udawałao sie wyleczyc normalnie(chemicznie)pozdrawiam


Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE

Czy zna ktoś homeopatę klasycznego dra Płonkę z Gdyni? Dr przyjmuje na ul. Słupeckiej 22 nr tel. 601-618-460 po 21szej.



Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE

neo- z tego co wiem, to dr Płonka jest bardzo chwalony, tylko chyba dostać się do niego ciężko.
my leczymy u dr czarzastej, na sobieszewie. ważne,żeby z dzieckiem autystycznym własnie na sobieszewo jechac, ona przyjmuje również na wrzeszczu, ale tam jest krótko i ma megakolejki, a na sobieszewie poświeca więcej czasu.


Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE
w Gdańsku pozytywne opinie zbiera również Wiktor Mieczysław. Nie jest on lekarzem, zajmuje się jednak homeopatią. pomógł bardzo wielu ludziom. Gdańsk 80-437, ul. Wajdeloty 12/13

znam go jednak tylko z relacji innych, nic więcej powiedzieć nie mogę.



Dobry Homeopata w TRÓJMIEŚCIE

A ja czytałam że do dra Płonki nie czeka się aż tak długo, no i jest dobrze dostępny w razie czego telefonicznie. No i że jest pediatrą.



czytaj wiecej ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz